Tereza Oravová

Bachelor's thesis

Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly

Effectiveness of E-mail Marketing Campaigns of the Company Grizly
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem, konkrétně tedy e-mail marketingem a efektivitou tohoto typu kampaní. V teoretické části práce je definován přímý marketing, jeho nástroje a možnosti. Dále se první část zaměřuje na e-mailing, popisuje jeho výhody, teoretická východiska a jednotlivé prvky. V praktické části jsou analyzovány konkrétní e-mailingové kampaně e-shopu se zdravými potravinami …viac
Abstract:
This bachelor thesis is covering the theme of direct marketing and more specifically email marketing and the effectiveness of these type of campaigns. In the theorethical part direct marketing is defined together with its tools and possibilities. The first part is also focused on emailing, the advantages and elements of this tool and its theorethical foundation. The practical part analyses the effectiveness …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Oravová, Tereza. Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications