Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly – Tereza Oravová
Tereza Oravová
Bakalářská práce
Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly
Effectiveness of E-mail Marketing Campaigns of the Company Grizly
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem, konkrétně tedy e-mail marketingem a efektivitou tohoto typu kampaní. V teoretické části práce je definován přímý marketing, jeho nástroje a možnosti. Dále se první část zaměřuje na e-mailing, popisuje jeho výhody, teoretická východiska a jednotlivé prvky. V praktické části jsou analyzovány konkrétní e-mailingové kampaně e-shopu se zdravými potravinami …víceAbstract:
This bachelor thesis is covering the theme of direct marketing and more specifically email marketing and the effectiveness of these type of campaigns. In the theorethical part direct marketing is defined together with its tools and possibilities. The first part is also focused on emailing, the advantages and elements of this tool and its theorethical foundation. The practical part analyses the effectiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Oravová, Tereza. Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Optimalizace automatizovaných kampaní pro efektivní e-mail marketing
Patrik Votoček -
E-mail marketing a jeho využití v praxi
Marcel Zábojník -
E-mail marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Hana Hrušková -
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
Marek Janoš -
E-mail marketing
Simona Sochorová -
Vnímání online marketingu - studie napříč generacemi
Alexandra Ramirez Martinez -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová