Pěvecké školení a jeho přístup k fyziologii hlasu – Michaela TALAŠOVÁ, DiS.
Michaela TALAŠOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Pěvecké školení a jeho přístup k fyziologii hlasu
Vocal Training and Its Attitude to Vocal Physiology
Anotace:
Jádrem bakalářské práce jsou typy pěveckých školení, jejich význam, důležitost, výsledky a případné negativní fyziologické následky. Bakalářská práce je členěna do tří částí. První část se zabývá fyziologií hlasového ústrojí a má za úkol přiblížit fyziologickou stránku funkce hlasového ústrojí, ze které jednotlivá pěvecká školení vycházejí. Zároveň jsou zde zmíněny problémy fonačního ústrojí. V další …víceAbstract:
The core of the thesis is the types of vocal training, their relevance, significance, results and possible negative physiologic consequences. The thesis is divided into three parts. The first part deals with physiology of the vocal tract. It explains physiological functioning of the vocal tract, on which the individual vocal training is based. Simultaneously, problems associated with the vocal tract …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Zelenková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TALAŠOVÁ, Michaela. Pěvecké školení a jeho přístup k fyziologii hlasu. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Popularizace hudby a organizace hudebního života
Práce na příbuzné téma
-
Hlasové techniky populárního zpěvu
Markéta CHLADOVÁ -
Vznik a vývoj muzikálu a jeho pěvecká specifika interpretace.
Andrea PLACHÁ -
Hodnocení hlasu hlasových profesionálů na území města Ostravy - epidemiologická studie
Kristýna VOJKOVSKÁ -
Populární a klasický zpěv se zaměřením na rozdíly v pěvecké technice
Zuzana VIRČÍKOVÁ -
Metoda výuky muzikálového zpěvu Karla Hegnera
Andrea Březinová -
Vývoj pěvecké techniky a interpretace na příkladech vybraných muzikálů
Michaela Hasalová -
Základní shody a rozdíly v technice operního a muzikálového zpěvu
Kateřina Falcová -
Populární zpěv v RVP a ŠVP na Základních uměleckých školách
Tereza SVOBODOVÁ