Ing. Alena ŠVECOVÁ

Bachelor's thesis

Konkurenceschopnost marketingové agentury TopLimit ve Zlínském kraji

The competitive position of the marketing agency TopLimit in the Zlin region
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním konkurenčního postavení marketingové a reklamní agentury TopLimit v porovnání s ostatními agenturami stejného zaměření ve Zlínském kraji a navrhuje doporučení pro její zlepšení. Teoretická část se opírá o dostupnou literaturu zaměřenou na toto téma. V části praktické je prostřednictvím dostupných metod, podkladů firmy a jiných zdrojů zhodnocena úroveň konkurenceschopnosti …more
Abstract:
This Bachelor`s thesis examines the competitive position of the marketing and advertising agency TopLimit as compared with others agencies the same survey in Zlin region and makes recommendations to enhance these areas. The teory examines is informed by extensive literature on the subject. The analysis examines in detail, the company base and others resources the estimated level of competitive advantage …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2006
Identifier: 4108

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2006
  • Supervisor: Ing. Simona Gajdůšková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠVECOVÁ, Alena. Konkurenceschopnost marketingové agentury TopLimit ve Zlínském kraji. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics