Konkurenceschopnost marketingové agentury TopLimit ve Zlínském kraji – Ing. Alena ŠVECOVÁ
Ing. Alena ŠVECOVÁ
Bakalářská práce
Konkurenceschopnost marketingové agentury TopLimit ve Zlínském kraji
The competitive position of the marketing agency TopLimit in the Zlin region
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním konkurenčního postavení marketingové a reklamní agentury TopLimit v porovnání s ostatními agenturami stejného zaměření ve Zlínském kraji a navrhuje doporučení pro její zlepšení. Teoretická část se opírá o dostupnou literaturu zaměřenou na toto téma. V části praktické je prostřednictvím dostupných metod, podkladů firmy a jiných zdrojů zhodnocena úroveň konkurenceschopnosti …víceAbstract:
This Bachelor`s thesis examines the competitive position of the marketing and advertising agency TopLimit as compared with others agencies the same survey in Zlin region and makes recommendations to enhance these areas. The teory examines is informed by extensive literature on the subject. The analysis examines in detail, the company base and others resources the estimated level of competitive advantage …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor:
4108
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVECOVÁ, Alena. Konkurenceschopnost marketingové agentury TopLimit ve Zlínském kraji. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Alena Šrámková -
Role konkurenční výhody v procesu marketingu konkurence a konkurenceschopnosti
Alice Karešová Makovičková -
Role konkurenční výhody v procesu marketingu konkurence a konkurenceschopnosti
Alice Karešová Makovičková -
Role konkurenční výhody v procesu marketingu konkurence a konkurenceschopnosti
Alice Karešová Makovičková -
Konkurenceschopnost podniku
Olga Molodtsova -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Tomáš Valenta -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
David Nossek