Lucie HORÁKOVÁ

Bakalářská práce

Czech-British Parallels in the Use of Humour in Contemporary Advertising

Czech-British Parallels in the Use of Humour in contemporary Advertising
Abstract:
The bachelor thesis deals with humour in contemporary advertising, especially parallels of Czech and British humour. It outlines general features of advertising and humour used in Czech and British advertising. It comprises of two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with theory concerning creating advertising texts, their functions and it mentions stereotypes in advertising …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou humoru v současné reklamě. Zaměřuje se převážně na paralely humoru českého a britského. Obsahuje stručný popis obecných vlastností reklamy a humoru použitého v britských a českých reklamách. Skládá se ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o tvoření reklamních textů, jejich funkcích a zmiňuje stereotypy užívané v reklamě. Praktická …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010
Zveřejnit od: 31. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Petr Filip

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORÁKOVÁ, Lucie. Czech-British Parallels in the Use of Humour in Contemporary Advertising. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.5.2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 31. 5. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání