Czech-British Parallels in the Use of Humour in Contemporary Advertising – Lucie HORÁKOVÁ
Lucie HORÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Czech-British Parallels in the Use of Humour in Contemporary Advertising
Czech-British Parallels in the Use of Humour in contemporary Advertising
Abstract:
The bachelor thesis deals with humour in contemporary advertising, especially parallels of Czech and British humour. It outlines general features of advertising and humour used in Czech and British advertising. It comprises of two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with theory concerning creating advertising texts, their functions and it mentions stereotypes in advertising …viacAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou humoru v současné reklamě. Zaměřuje se převážně na paralely humoru českého a britského. Obsahuje stručný popis obecných vlastností reklamy a humoru použitého v britských a českých reklamách. Skládá se ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o tvoření reklamních textů, jejich funkcích a zmiňuje stereotypy užívané v reklamě. Praktická …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010
Zverejniť od: 31. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
- Vedúci: Mgr. Petr Filip
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORÁKOVÁ, Lucie. Czech-British Parallels in the Use of Humour in Contemporary Advertising. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.5.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business
Práce na příbuzné téma
-
Český a Britský humor
Ondřej Žůrek -
Humor v britských zvukových komediích v porovnání s českými filmovými příklady
Gabriela MÁDLO -
Krátký náhled na humor původní v Británii a České Republice a jeho praktické uplatnění v moderních médiích
Petr SKÁKAL -
Humor reklamách: srovnání České republiky a Německa
Andrea PLZÁKOVÁ