Sabina Havránková

Master's thesis

Měření efektivity propagace destinačního marketingu

Measuring the effectiveness of destionation marketing promotion
Abstract:
Předmětem diplomové práce je měření efektivity propagace destinačního marketingu zahraničního zastoupení agentury CzechTourism ve Skandinávii. Hlavním cílem práce bylo změřit efektivitu využití sociálních a tištěných médií, jako nástrojů pro zajištění konkurenceschopnosti destinace Česká republika. Úvodní kapitoly popisují marketing v cestovním ruchu včetně marketingového mixu, marketingové komunikace …more
Abstract:
The subject of the thesis is the measurement of the effectiveness of promoting destination marketing of the foreign representation of CzechTourism agency in Scandinavia. The main aim of the thesis was to measure the effectiveness of the use of social and printed media as a tool to ensure the competitiveness of the Czech Republic destination. The introductory chapters describe marketing in tourism, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2021
  • Supervisor: Zuzana Kvítková
  • Reader: Lucie Vallin

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82675