Podpora nadaných žáků v Moravskoslezském kraji – Bc. Anna HROMÁDKOVÁ
Bc. Anna HROMÁDKOVÁ
Master's thesis
Podpora nadaných žáků v Moravskoslezském kraji
Support of gifted pupils in the Moravian-Silesian Region
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku podpory nadaných žáků v základních školách a v pedagogicko - psychologických poradnách v Moravskoslezském kraji. Teoretická část vymezuje nejdříve obecnou charakteristiku nadaných žáků od modelů a typologie, přes legislativní vymezení podpory nadaných žáků a končí u komplexní diagnostiky nadaných žáků ve škole a školském poradenském zařízení. Praktická část …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on the issue of supporting gifted pupils in primary schools and in pedagogical - psychological counseling centers in the Moravian - Silesian Region. The theoretical part first defines the general characteristics of gifted students from models and typology, through the legislative definition of support for gifted students and ends with a comprehensive diagnosis of gifted students …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2021
- Vedúci: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HROMÁDKOVÁ, Anna. Podpora nadaných žáků v Moravskoslezském kraji. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Vznik a vývoj vyšších odborných škol od 90. let do současnosti (v dokumentech a realizovaných opatřeních)
Ekaterina Shilova -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Otevřené knihovny – pohledy, hlediska a přístupy přispívající k otevřenosti knihoven v České republice a zahraničí
Jan Delong -
Porovnání přístupu podnikatelských subjektů cestovního ruchu k veřejné podpoře a financování v Tyrolsku a Královehradeckém kraji
Kateřina Kukolová -
Inkluzivní vzdělávání nadaných žáků
Lenka VÍTKOVÁ -
Výhody a nevýhody distanční formy vzdělávání u slabozrakých žáků
Monika Laštovicová -
Metody a formy vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na druhém stupni ZŠ
Natálie Jedináková -
Dramatická výchova a metody podpory mimořádně nadaného žáka mladšího školního věku s narušenou komunikační schopností
Berit Hönigová