El lenguaje publicitario.El vocabulario básico de la publicidad espa\~{n}ol/checo con su correspondiente glosario espa\~{n}ol/checo – Petr KOCMÁNEK
Petr KOCMÁNEK
Bakalářská práce
El lenguaje publicitario.El vocabulario básico de la publicidad espa\~{n}ol/checo con su correspondiente glosario espa\~{n}ol/checo
Advertising language. Spanish - Czech dictionary of advertising including Spanish - Czech glossary
Abstract:
This bachelor work is focused on the advertising language. The objective of this thesis was to create a corpus of the terms and analyze it from the point of view of linguistics. The thesis is divided into two parts ? a theoretical part and a practical part. The first, theoretical part, explains the theory of advertising, communications process, advertising language and general issues of word formation …víceAbstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na jazyk reklamy. Jejím cílem bylo sestavit glosář jednotlivých pojmů a tyto pojmy analyzovat z lingvistického hlediska. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První, teoretická část, se věnuje teorii reklamy, procesu komunikace, jazyku reklamy a vysvětluje jednotlivé principy tvorby slov. Ve druhé, praktické části, jsme sestavili abecedně řazený glosář …více
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2011
Zveřejnit od: 15. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2011
- Vedoucí: Mgr. Kornélia Machová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOCMÁNEK, Petr. \textit{El lenguaje publicitario.El vocabulario básico de la publicidad espa$\backslash$~$\{$n$\}$ol/checo con su correspondiente glosario espa$\backslash$~$\{$n$\}$ol/checo}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/cy9vfv/.
Jak správně citovat práci
KOCMÁNEK, Petr. El lenguaje publicitario.El vocabulario básico de la publicidad espa\~{n}ol/checo con su correspondiente glosario espa\~{n}ol/checo. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.6.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 6. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Španělština ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Slovotvorba jazyka reklamy
Aneta PALÁNOVÁ -
Lexikální protředky v jazyce reklamy
Zuzana CHALUPOVÁ