The Use of Strategies of Wellbeing in English Lessons in Czech Lower Secondary Schools – Bc. Bára Kapičková
Bc. Bára Kapičková
Diplomová práce
The Use of Strategies of Wellbeing in English Lessons in Czech Lower Secondary Schools
The Use of Strategies of Wellbeing in English Lessons in Czech Lower Secondary Schools
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá integrací strategií podpory wellbeingu ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol v České republice. Cílem práce je zjistit, jak učitelé wellbeing ve svých hodinách podporují a jaké zdroje k tomu využívají. Dále se práce věnuje vývoji pojmu wellbeing se zaměřením na jeho význam v kontextu českého vzdělávacího prostředí. Výzkumná část je založena na dotazníkovém …víceAbstract:
This thesis investigates the integration of wellbeing strategies in English language lessons at Czech lower secondary schools. It aims to identify how teachers promote wellbeing in their classrooms and what resources they use to support this effort. Additionally, it outlines the evolving concept of wellbeing, with a focus on its relevance within the Czech educational context. The research is based …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q2sdn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2025
- Vedoucí: M.A. Ailsa Marion Randall
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Wellbeing žáků základních škol a možnosti jeho podpory ve školním prostředí
Adéla Kučerová -
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ