Waldorf Teacher and his/her Influence on Development of Learner's English Speaking and Listening Competences – Bc. Lenka Cetkovská
Bc. Lenka Cetkovská
Bachelor's thesis
Waldorf Teacher and his/her Influence on Development of Learner's English Speaking and Listening Competences
Waldorf Teacher and his/her Influence on Development of Learner's English Speaking and Listening Competences
Abstract:
Prvořadým účelem této bakalářské práce je prodiskutovat přístup waldorfského učitele anglického jazyka ke svým žákům a vliv tohoto přístupu na rozvoj žákových schopností hovořit anglicky a porozumět anglickému jazyku. Teoretická část poskytuje základ pro další výzkum a objasňuje nezbytné informace o waldorfském vzdělávacím systému, přístupu k cizím jazykům, rozvoji schopnosti hovořit a porozumět v …moreAbstract:
The primary purpose of this bachelor thesis is to discuss the approach of the Waldorf English teacher to their learners and the influence of this approach on the development of learner’s English speaking and listening competences. The theoretical part provides foundation for further research by discussing crucial information about the Waldorf educational system, its approach to foreign languages, the …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jmfcr/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 5. 2017
- Supervisor: Mgr. Gabriela Oaklandová
- Reader: Mgr. Jana Chocholatá
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CETKOVSKÁ, Lenka. \textit{Waldorf Teacher and his/her Influence on Development of Learner's English Speaking and Listening Competences}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/cyrrv4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Theses on a related topic
-
Příběhy dospělých o jejich dětství v dětských domovech
Lenka VROBLOVÁ -
Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou
Martin Majcík -
The role of the teacher in alternative schools
Tereza Ježková -
Spolupráce asistenta pedagoga působícího na 1. stupni ZŠ s třídním učitelem (z pohledu asistenta pedagoga)
Radim Vrána -
Individualita dvojčat a její přijetí ve školním prostředí
Petra VÁLOVÁ -
Přístup učitelů k individualitě dvojčat
Michaela ŽÁKOVÁ