Frederika Fuxová

Diplomová práce

Využití sociálních médií v předvolební kampani: prezidentské volby 2018 v České republice

The use of social media in election campaign: Czech presidential elections in 2018
Anotace:
Tato práce se zabývá využitím sociálních médií v prezidentských volbách konaných v lednu 2018 v České republice. Jejím cílem je prostřednictvím analýzy příspěvků na Facebooku a Twitteru zjistit, do jaké míry kandidáti, kteří se ucházeli o prezidentský úřad, využívali sociálních médií, a to konkrétně Facebooku, Twitteru a Youtube. Práce je rozdělena na teoretickou část, která se zabývá politickým marketingem …více
Abstract:
The subject of this thesis is use of social media in the presidential election held in the Czech Republice in January 2018. Its aim is to find out by means of Facebook and Twitter contributions´ analysis in what extent the candidates who stood in for the presidential office used the social media, specifically Facebook, Twitter and Youtube. The thesis is divided in theoretical part dealing with political …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
  • Vedoucí: Vladimíra Dvořáková
  • Oponent: Jan Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73125