Marie Loskotová

Diplomová práce

Skóring a jeho marketingová komunikace společností Bisnode

Scoring and its marketing communications of Bisnode
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci na trhu Business to Business. Cílem práce bylo zhodnocení současné marketingové komunikace produktu certifikace ekonomické kondice firem společnosti Bisnode, který je založen na skóringovém hodnocení a slouží jako nástroj pro podporu obchodních, marketingových a jiných firemních aktivit, a navržení zlepšení této komunikace na základě vlastního …více
Abstract:
This master thesis concerns Business to Business marketing communications. The aim of the thesis was to assess the current marketing communications of Bisnode for financial fitness certification of companies, a product which is based on a scoring evaluation and serves as a tool to support sales, marketing and other corporate activities, and to propose communications improvements based on own market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Jan Bockstefel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57787