Ing. Pavel Bleha

Bakalářská práce

Účinnost reklamy v nových a tradičních médiích

The efficiency of advertising in new and traditional media
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem „Účinnost reklamy v nových a tradičních médiích“, je především o nalezení optimálního reklamního mixu pro jednotlivé cílové skupiny příjemců reklamního sdělení. Pro zadavatele reklamy je totiž více než důležité, zda jsou jeho finanční prostředky investovány co nejefektivněji, tedy zda přes vybraná média oslovuje právě jím požadovanou cílovou skupinu. V teoretické části …více
Abstract:
This bachelor thesis called “The efficiency of advertising in new and traditional media,” is mainly about finding the optimal advertising mix for individual target groups of advertising communication recipients. It is very important for ad submitters that their resources are invested most effectively and that through the chosen media they address just the desired target group. The researched media …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Anna Kočová
  • Oponent: Mgr. Lenka Belková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní