Aplikace aktivizačních metod ve výuce fyziky se zaměřením na fyzikální experiment – Mgr. et Mgr. Dominik Miškář
Mgr. et Mgr. Dominik Miškář
Diplomová práce
Aplikace aktivizačních metod ve výuce fyziky se zaměřením na fyzikální experiment
Application of activation methods in the physics education with a focus on physics experiment
Anotace:
Na příkladech hodnocení současného stavu výuky fyziky vznikne v souladu s cíly práce několik fyzikálních pokusů, které budou mít aktivizační potenciál. Tyto experimenty budou vhodně propojeny s pracovními listy a dalšími didaktickými prostředky. Všechny navržené pokusy budou mít jednotnou strukturu. Budou opřeny o potřebnou teorii a doplněny o metodické návody a postupy odpovídající žákovským dovednostem …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5228
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2018
- Vedoucí: doc. PhDr. Tomáš Svatoš, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Irena Loudová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIŠKÁŘ, Dominik. \textit{Aplikace aktivizačních metod ve výuce fyziky se zaměřením na fyzikální experiment}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Přírodovědecká fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/cyvo7x/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Fyzika / Učitelství fyziky pro střední školy, Učitelství matematiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Fyzikální metody ve zdravotnictví
Miroslava Příplatová -
Fyzikální jevy a metody v biologii
Monika Janoušková -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody výuky na střední škole v době koronavirové krize a jejich využití v budoucnu
Jan Pěkný -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Alternativní metody výuky geografie
Anna Auermüllerová -
Metody a formy distanční výuky ve výtvarném oboru na Základních uměleckých školách
Erika Houserová -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová
Název
Vložil
Vloženo
Práva