Ing. Hana Sněhotová

Bachelor's thesis

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v Provident Financial s.r.o. - sektor finančních služeb

Sales promotion as tool of intergrated marketing communication in Provident Financial s.r.o.-sector of financial services
Abstract:
Cílem bakalářské práce je v rámci inovativních procesů ve společnosti Provident Financial s.r.o. najít nová možná řešení, popř. inovativní proces, která by mohla vést ke zvýšení produktivity v obchodním oddělení nebo ke snížení nákladů v rámci společnosti, a to napříč všemi útvary. Na základě dostupných interních dat společnosti a ostatních veřejných dat v bakalářské práci zhodnotím všechny kroky současné …more
Abstract:
The Bachelor’s Thesis aim is to find the new possible solutions or innovative methods in the frame of the Provident Financial s.r.o. improvement procedures. These solutions should be able to lead to the increased production of the Sales Department and to decreased costs effecting all company departments. I shall review all steps of the current company marketing communications based on the available …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: PhDr. Petr Hubík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní