Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v Provident Financial s.r.o. - sektor finančních služeb – Ing. Hana Sněhotová
Ing. Hana Sněhotová
Bakalářská práce
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v Provident Financial s.r.o. - sektor finančních služeb
Sales promotion as tool of intergrated marketing communication in Provident Financial s.r.o.-sector of financial services
Anotace:
Cílem bakalářské práce je v rámci inovativních procesů ve společnosti Provident Financial s.r.o. najít nová možná řešení, popř. inovativní proces, která by mohla vést ke zvýšení produktivity v obchodním oddělení nebo ke snížení nákladů v rámci společnosti, a to napříč všemi útvary. Na základě dostupných interních dat společnosti a ostatních veřejných dat v bakalářské práci zhodnotím všechny kroky současné …víceAbstract:
The Bachelor’s Thesis aim is to find the new possible solutions or innovative methods in the frame of the Provident Financial s.r.o. improvement procedures. These solutions should be able to lead to the increased production of the Sales Department and to decreased costs effecting all company departments. I shall review all steps of the current company marketing communications based on the available …víceKlíčová slova
Marketingový mix komunikační mix podpora prodeje cílová skupina Provident Financial s.r.o. produkt cena zákazník komunikace reklama kampaň reklamní rozpočet poptávka strategie cíle potřeba.Marketing mix Communication mix Sales support Target group Provident Financial Product Price Customer Communication Advertisement Campaign Advertisement budget Demand Strategy Targets Need.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yypkz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PhDr. Petr Hubík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SNĚHOTOVÁ, Hana. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v Provident Financial s.r.o. - sektor finančních služeb}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/cyvod3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia spoločnosti Provident Financial s.r.o
Stela Sklenčárová -
Práce z domova ve společnosti Provident Financial s.r.o.
Štefan Šimek -
Analýza inovačních procesů ve Společnosti Provident Financial, s.r.o.
Petra Hrušovská -
Marketingová komunikace Provident Financial s.r.o.
Lucie Pykalová -
Projekt vytvoření, implementace a zhodnocení obsahu kariérních
Eliška Císařová -
Proces získávání a výběru zaměstnanců ve společnosti Provident Financial s.r.o.
Barbora Matznerová -
Rozvoj a vzdělávání pracovníků jako součást strategie firmy Provident Financial s.r.o.
Zuzana ŽLABOVÁ -
Zvyšování výkonnosti firmy Provident Financial s.r.o. pomocí "KM" Knowledge Managementu
Miroslava BENEŠOVÁ