Ing. Hana Sněhotová

Bakalářská práce

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v Provident Financial s.r.o. - sektor finančních služeb

Sales promotion as tool of intergrated marketing communication in Provident Financial s.r.o.-sector of financial services
Anotace:
Cílem bakalářské práce je v rámci inovativních procesů ve společnosti Provident Financial s.r.o. najít nová možná řešení, popř. inovativní proces, která by mohla vést ke zvýšení produktivity v obchodním oddělení nebo ke snížení nákladů v rámci společnosti, a to napříč všemi útvary. Na základě dostupných interních dat společnosti a ostatních veřejných dat v bakalářské práci zhodnotím všechny kroky současné …více
Abstract:
The Bachelor’s Thesis aim is to find the new possible solutions or innovative methods in the frame of the Provident Financial s.r.o. improvement procedures. These solutions should be able to lead to the increased production of the Sales Department and to decreased costs effecting all company departments. I shall review all steps of the current company marketing communications based on the available …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: PhDr. Petr Hubík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní