Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v Provident Financial s.r.o. - sektor finančních služeb – Ing. Hana Sněhotová
Ing. Hana Sněhotová
Bachelor's thesis
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v Provident Financial s.r.o. - sektor finančních služeb
Sales promotion as tool of intergrated marketing communication in Provident Financial s.r.o.-sector of financial services
Abstract:
Cílem bakalářské práce je v rámci inovativních procesů ve společnosti Provident Financial s.r.o. najít nová možná řešení, popř. inovativní proces, která by mohla vést ke zvýšení produktivity v obchodním oddělení nebo ke snížení nákladů v rámci společnosti, a to napříč všemi útvary. Na základě dostupných interních dat společnosti a ostatních veřejných dat v bakalářské práci zhodnotím všechny kroky současné …moreAbstract:
The Bachelor’s Thesis aim is to find the new possible solutions or innovative methods in the frame of the Provident Financial s.r.o. improvement procedures. These solutions should be able to lead to the increased production of the Sales Department and to decreased costs effecting all company departments. I shall review all steps of the current company marketing communications based on the available …moreKeywords
Marketingový mix komunikační mix podpora prodeje cílová skupina Provident Financial s.r.o. produkt cena zákazník komunikace reklama kampaň reklamní rozpočet poptávka strategie cíle potřeba.Marketing mix Communication mix Sales support Target group Provident Financial Product Price Customer Communication Advertisement Campaign Advertisement budget Demand Strategy Targets Need.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yypkz/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: PhDr. Petr Hubík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SNĚHOTOVÁ, Hana. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v Provident Financial s.r.o. - sektor finančních služeb}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/cyvod3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikácia spoločnosti Provident Financial s.r.o
Stela Sklenčárová -
Práce z domova ve společnosti Provident Financial s.r.o.
Štefan Šimek -
Analýza inovačních procesů ve Společnosti Provident Financial, s.r.o.
Petra Hrušovská -
Marketingová komunikace Provident Financial s.r.o.
Lucie Pykalová -
Projekt vytvoření, implementace a zhodnocení obsahu kariérních
Eliška Císařová -
Proces získávání a výběru zaměstnanců ve společnosti Provident Financial s.r.o.
Barbora Matznerová -
Rozvoj a vzdělávání pracovníků jako součást strategie firmy Provident Financial s.r.o.
Zuzana ŽLABOVÁ -
Zvyšování výkonnosti firmy Provident Financial s.r.o. pomocí "KM" Knowledge Managementu
Miroslava BENEŠOVÁ