Návrh marketingové strategie a segmentace mezinárodní studentské organizace AIESEC pro cílovou skupinu studentů – Veronika Losová
Veronika Losová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie a segmentace mezinárodní studentské organizace AIESEC pro cílovou skupinu studentů
Proposal of marketing strategy and segmentation for international student organization AIESEC for student market
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii a segmentaci pro účely mezinárodní studentské organizace AIESEC, která působí mimo jiné na Vysoké škole ekonomické v Praze. Práce se zabývá navrhováním strategie pro cílovou skupinu studentů a produkt zahraničních krátkodobých rozvojových praxí (DT stáže). Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola shrnuje základní definice marketingu …moreAbstract:
Goal of this bachelor thesis is to design marketing strategy and segmentation strategy for purpose of international student organization AIESEC, which is also present at University of Economics, in Prague. The thesis is concentrating mainly on student market and marketing strategy for one specific programme AIESEC is offering. The programme is international short-term development traineeships (DT) …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 11. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25558
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2011
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Martin Jurek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LOSOVÁ, Veronika. \textit{Návrh marketingové strategie a~segmentace mezinárodní studentské organizace AIESEC pro cílovou skupinu studentů}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2008. Available from: https://theses.cz/id/cyygl2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25558
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Development of marketing strategies and plans based on clustering, cluster analysis and segmentation.
Anton Barinov