Bc. Václav Petr

Bakalářská práce

Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti

Influence of marketing communication on behaviour of consumer society
Anotace:
V této práci se věnuji tomu, jak firmy zahrnují spotřebitele velkým množstvím výrobků a služeb. Pozoruji, jak je konzumní chování společnosti závislé na marketingové strategii a komunikaci. Jak na člověka působí reklama, která je prakticky všude kolem nás. Tato práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace. Cílem je poukázat, jaké formy marketingové komunikace banky využívají a jak to klienti …více
Abstract:
In this work I focus how companies involve consumers with a great deal of products and services. I see how consumer behavior is dependent on marketing strategy and communication. How does advertising work, which is virtually all around us. This work is focused on the issue of marketing communication. The aim is to point out what forms of marketing communication the bank uses and how the clients perceive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 10. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní