Znalost čínské obchodní etikety: přínos pro zahraniční korporace – Leo Huang
Leo Huang
Bachelor's thesis
Znalost čínské obchodní etikety: přínos pro zahraniční korporace
Znalost čínské obchodní etikety: přínos pro zahraniční korporace
Anotácia:
Čínská ekonomika je jednou z nejdynamičtějších a nejrychleji rostoucích ekonomik na celém světě. Dokazuje to fakt, že se tamní ekonomický výkon za posledních třicet let takřka zdesetinásobil a nyní zaujímá první místo, co se týče velikosti (měřeno podle absolutní výše HDP). Díky tomuto fenoménu expandují zahraniční korporace jak v působnosti, tak i výrobou na čínský trh. Pro Čínu je charakteristická …viacAbstract:
The Chinese economy is one of the most dynamic and fastest growing economies in the world. It proves the fact the nation's economic performance over the past thirty years almost tenfold and now ranks first in terms of size (measured by the absolute level of GDP). Thanks to this phenomenon many foreign corporations are expanding their activities and production to China. The Chinese economy is often …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Mgr. Miroslav Horák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUANG, Leo. \textit{Znalost čínské obchodní etikety: přínos pro zahraniční korporace}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/cz17li/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme / odbor:
International Territorial Studies / International Development Studies
Práce na příbuzné téma
-
Business model podnikání na internetových platformách
Matouš BOUDNÝ -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
Business Growth Opportunities of SMEs in Emerging Economies: An empirical Survey of Azerbaijani Case
Tahir Karimov -
Analýza business modelu – Alkoholické ledové čaje ParTEA
Hynek Tomáško -
Analýza business modelu – Detoxboudy
Martin Pohl -
Analyzing Calendar Anomalies in the Chinese Stock Market
Qiushi Yu -
Communication strategies of Manufaktura to expand to the Chinese market
Yuqi Bai -
NHL Entry into the Chinese Market
Ladislav Liška
Názov
Vložil
Vložené
Práva