Spotrebiteľské správanie na trhu s alternatívnou medicínou – Bc. Michaela Ďanovská
Bc. Michaela Ďanovská
Diplomová práce
Spotrebiteľské správanie na trhu s alternatívnou medicínou
Spotřební chování na trhu s alternativní medicínou
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na chování spotřebitelů na trhu s alternativní medicínou. Cílem práce je na základě identifikace faktorů, které jsou rozhodující pro využití produktů a služeb alternativní medicíny, definovat segmenty uživatelů na tomto trhu, analyzovat jejich typické chování a následně vyvodit závěry a doporučení pro subjekty působící na daném trhu. Orientační analýza umožnila popsat situaci …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on consumer behavior in the market of alteranative medicine. The aim of this work is identification the factors that are decisive for the use of alterantive medicine product and services, to define consumer segments in this market, analyze their typical behavior and than draw conclusions and recommendations for market players. An indicative analys has made it possible …víceAbstract:
Diplomová práca je zameraná na správanie spotrebiteľa na trhu s alternatívnou medicínou. Cieľom práce je na základe identifikácie faktorov, ktoré sú rozhodujúce pre využitie produktov a služieb alternatívnej medicíny, definovať segmenty užívateľov na tomto trhu, analyzovať ich typické správanie a následne vyvodiť závery a odporúčania pre subjekty pôsobiace na danom trhu. Orientačná analýza umožnila …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Oponent: Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebiteľské správanie v hotelierstve
Gabriela Nemcová -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Vplyv covid-19 na spotrebiteľské správanie v rôznych demografických segmentoch
Roman Straňovský -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
Lucia Nikola Kubranová -
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Soňa Balážová -
Spotřebitelské chování
Alexandra Pavlovičová -
Vplyv ekonomiky jednotlivých krajín Európskej únie na spotrebiteľské správanie
Katarína Horáková