Aplikace marketingového mixu na vybrané sportovní zařízení – Martin Sládek
Martin Sládek
Bakalářská práce
Aplikace marketingového mixu na vybrané sportovní zařízení
Application of Marketing Mix for selected Sport Center
Anotace:
Bakalářská práce „Aplikace marketingového mixu na vybrané sportovní zařízení“ je zaměřena na popis a rozbor součastného stavu aquaparku Kravaře a navržení možných návrhů a doporučení, které by vedly k získání většího množství zákazníků a vylepšení nabídky služeb. Práce je rozdělena na dvě části. První je teoretická část, která je zaměřena popis základních informací a prvků, které se dále nacházejí …víceAbstract:
Thesis "Application of marketing mix for selected sport centre" is focused on description and analysis of current state Kravaře aquapark and proposing possible suggestions and recommendations that would lead to gaining more customers and improve offering of services.The work is divided into two parts. The first is the theoretical part, which is focused on description of basic informations and elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95321
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Miroslav Pacut
- Oponent: Jana Mlynářová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík