Optimalizace komunikace na sociálních sítích – Bc. Veronika Kratochvílová
Bc. Veronika Kratochvílová
Diplomová práce
Optimalizace komunikace na sociálních sítích
Optimization of the communication on social media
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingu na sociálních sítích. První část je věnována výkladu marketingové komunikace a jejích součástí - reklamě, public relations, podpoře prodeje a přímému marketingu. Analytická část navazuje na problematiku při aplikaci teorie na již dlouhodobě fungující internetový obchod, který prodává značkové kabelky, peněženky a doplňky. Hlavní zaměření druhé …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on issues in social media and its marketing. The thesis begins by giving a short description of marketing communication and its parts such as advertisement, public relations, sales promotion and direct marketing. The second part of the thesis connects to the first as it is based on a long-term working internet shop, selling fashion bags, wallets and accessories. The focus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva