Optimalizace komunikace na sociálních sítích – Bc. Veronika Kratochvílová
Bc. Veronika Kratochvílová
Master's thesis
Optimalizace komunikace na sociálních sítích
Optimization of the communication on social media
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingu na sociálních sítích. První část je věnována výkladu marketingové komunikace a jejích součástí - reklamě, public relations, podpoře prodeje a přímému marketingu. Analytická část navazuje na problematiku při aplikaci teorie na již dlouhodobě fungující internetový obchod, který prodává značkové kabelky, peněženky a doplňky. Hlavní zaměření druhé …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on issues in social media and its marketing. The thesis begins by giving a short description of marketing communication and its parts such as advertisement, public relations, sales promotion and direct marketing. The second part of the thesis connects to the first as it is based on a long-term working internet shop, selling fashion bags, wallets and accessories. The focus …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRATOCHVÍLOVÁ, Veronika. \textit{Optimalizace komunikace na sociálních sítích}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/czsix9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights