Bc. Veronika Urbánková

Master's thesis

Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu

Hotel marketing in the spa industry
Abstract:
Práce se věnuje hotelovému marketingu v lázeňském cestovním ruchu, jeho významu a současné situaci. Popisuje prvky českého lázeňství a hoteliérství, konkrétně se zaměřuje na město Mariánské Lázně. Zaměřuje se na specifika marketingových strategií, které jsou pro hotelový provoz charakteristické, zejména se práce věnuje marketingovým strategiím hotelu SwissHouse. Tuto marketingovou komunikaci autorka …more
Abstract:
The thesis is dedicated to the marketing strategies of the Czech Spa and Wellness tourism industry its importance and current situation. Predominantly focusing on the spa town of Mariánské Lázně and specifically the Hotel SwissHouse. The author of this thesis used internal data, information and documents from the Hotel SwissHouse for the basis of his study. In this work the author has analyzed the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2016
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní