Bc. Veronika Urbánková

Diplomová práce

Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu

Hotel marketing in the spa industry
Anotace:
Práce se věnuje hotelovému marketingu v lázeňském cestovním ruchu, jeho významu a současné situaci. Popisuje prvky českého lázeňství a hoteliérství, konkrétně se zaměřuje na město Mariánské Lázně. Zaměřuje se na specifika marketingových strategií, které jsou pro hotelový provoz charakteristické, zejména se práce věnuje marketingovým strategiím hotelu SwissHouse. Tuto marketingovou komunikaci autorka …více
Abstract:
The thesis is dedicated to the marketing strategies of the Czech Spa and Wellness tourism industry its importance and current situation. Predominantly focusing on the spa town of Mariánské Lázně and specifically the Hotel SwissHouse. The author of this thesis used internal data, information and documents from the Hotel SwissHouse for the basis of his study. In this work the author has analyzed the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2016
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní