Analýza sponzoringových aktivit ve společnost Pivovar ZUBR a.s. – Petr MATĚJ
Petr MATĚJ
Bakalářská práce
Analýza sponzoringových aktivit ve společnost Pivovar ZUBR a.s.
Sponsorship activity analysis in the ZUBR Brewery Inc.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sponzoringových aktivit ve společnosti Pivovar ZUBR a.s. Je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Cílem je na základě analýzy těchto sponzoringových aktivit a provedeného dotazníkové šetření zjistit efektivitu sponzo-ringu v tomto pivovaru. V první části je provedená literární rešerše týkající se problematiky sponzoringu. V navazující praktické části …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with sponsorship activity analysis in the Zubr Brewery Inc. It is divided into two parts, an academic section and a practical one. Its goal which is based on analysis and a conducted survey is to find out the effectiveness of sponsorship activities in this company. First part consists of a literature search on sponsorship questions. Second consequential part introduces the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
22295
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATĚJ, Petr. Analýza sponzoringových aktivit ve společnost Pivovar ZUBR a.s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová prezentace veřejnoprávních a komerčních provozovatelů televizního vysílání v ČR
Matouš Brabec -
Posouzení účinnosti reklamy v televizním vysílání a na Internetu
Pavel Kunst -
Platforma pro živé vysílání Twitch jako prostředek marketingové komunikace
Tomáš Fiala -
Postoj veřejnosti k umístění produktu v televizním vysílání a k jeho právní regulaci
Adam Žurek -
Výchova dětského diváka jako prevence negativního působení televizního vysílání
Eva Zimová