Analýza sponzoringových aktivit ve společnost Pivovar ZUBR a.s. – Petr MATĚJ
Petr MATĚJ
Bachelor's thesis
Analýza sponzoringových aktivit ve společnost Pivovar ZUBR a.s.
Sponsorship activity analysis in the ZUBR Brewery Inc.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sponzoringových aktivit ve společnosti Pivovar ZUBR a.s. Je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Cílem je na základě analýzy těchto sponzoringových aktivit a provedeného dotazníkové šetření zjistit efektivitu sponzo-ringu v tomto pivovaru. V první části je provedená literární rešerše týkající se problematiky sponzoringu. V navazující praktické části …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with sponsorship activity analysis in the Zubr Brewery Inc. It is divided into two parts, an academic section and a practical one. Its goal which is based on analysis and a conducted survey is to find out the effectiveness of sponsorship activities in this company. First part consists of a literature search on sponsorship questions. Second consequential part introduces the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2011
Identifier:
22295
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATĚJ, Petr. \textit{Analýza sponzoringových aktivit ve společnost Pivovar ZUBR a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/czwuex/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MATĚJ, Petr. Analýza sponzoringových aktivit ve společnost Pivovar ZUBR a.s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Marketingová prezentace veřejnoprávních a komerčních provozovatelů televizního vysílání v ČR
Matouš Brabec -
Posouzení účinnosti reklamy v televizním vysílání a na Internetu
Pavel Kunst -
Platforma pro živé vysílání Twitch jako prostředek marketingové komunikace
Tomáš Fiala -
Postoj veřejnosti k umístění produktu v televizním vysílání a k jeho právní regulaci
Adam Žurek -
Výchova dětského diváka jako prevence negativního působení televizního vysílání
Eva Zimová