Jiřina Nováková

Bachelor's thesis

Analýza systému práce se zákazníky Four Seasons Hotels and Resorts

Analysis of work with clients of Four Seasons Hotels and Resorts
Abstract:
Práce popisuje vliv vztahů mezi zaměstnanci na pracovišti na kvalitu poskytovaných služeb. Je zde uvedeno, jakými způsoby komunikace probíhá a jaké to má dopady na zákazníky. Během vypracování této práce jsem používala více výzkumných metod, hlavně však analýzu. Po vypracování práce jsem došla k závěru, že vztahy a komunikace mezi zaměstnanci má skutečně velký dopad na kvalitu služeb a tato společnost …more
Abstract:
The work describes the effect of the relationship between employees in the workplace on the quality of provided services. It says the ways, in which communication takes place and what the impact on customers is. During the preparation of this work I have used several methods, but mainly analysis. Finally I found out, that relationships and communication between staff really has a big impact on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2013
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Petra Panušová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37324

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod