Dopad internetu na hudební průmysl ve vybraných zemích – Adam Frídl
Adam Frídl
Bakalářská práce
Dopad internetu na hudební průmysl ve vybraných zemích
The impact of internet on the music industry in selected countries
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem internetu na obchod s hudbou. Porovnává zhoršující se stav v České republice se situací v Německu, kde je trend opačný. Součástí této práce je i analýza dotazníkového šetření pro zjištění příčin pro tyto trendy, z čehož plynou i následná doporučení. Vypracován je rovněž rozbor současných internetových obchodů v ČR a predikace nejúspěšnějších z nich na tuzemském …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the impact of internet on the music industry. A very important comparison is made between the worsening situation in the Czech Republic and the improving one in Germany. A part of the bachelor thesis is an analysis based on a multinational questionnaire, where the major reasons for these states are found. As a result, several recommendations are being made. Also the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40900
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Ilya Bolotov
- Oponent: Radek Čajka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40900
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Russian Federation in the International Trade and Investment
Anna Shaporova -
Mezinárodní vztahy Ruské federace a České republiky v plynovém průmyslu
Mykola TKACHOV -
Crowdfundingová kampaň hudebního alba
Doubravka Čermáková -
Představení tématu: blockchain v hudebním průmyslu pro pedagogy a studenty JAMU prostřednictvím tvorby webových stránek
Jitka Buličková -
Problematika ochrany autorských práv v hudebním průmyslu
Monika Holubová -
Marketingové metody hudebního průmyslu v éře digitální distribuce
Jakub Víšek -
Internetový marketing hudebního projektu
Patrik Malý -
Internetový marketing a komunikace hudebních interpretů
Radek Slaný