Slovní úloha pro diagnostiku školní zralosti – Beata JOSIEKOVÁ
Beata JOSIEKOVÁ
Master's thesis
Slovní úloha pro diagnostiku školní zralosti
A Word Problem to Determine School Readiness
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím slovních úloh jakožto diagnostického nástroje při posuzování školní zralosti dětí. Cílem práce je předložit a realizovat s dětmi účastnícími se zápisu k povinné školní docházce a následně s žáky na počátku školní docházky vhodné slovní úlohy pro diagnostiku kognitivních, metakognitivních a komunikačních schopností. Teoretická část práce charakterizuje předškolní a …viacAbstract:
The thesis deals with the use of word problems as a diagnostic tool in assessing children's readiness for school. The aim of this work is to present and implement suitable word problems with children enrolling for compulsory school attendance and subsequently with pupils at the start of school in order to diagnose cognitive, metacognitive and communication skills. The theoretical part describes preschool …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zverejniť od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2016
- Vedúci: RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JOSIEKOVÁ, Beata. Slovní úloha pro diagnostiku školní zralosti. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Příprava dětí k zahájení povinné školní docházky v rámci spolupráce mateřské školy a základní školy
Tereza LOBIŠOVÁ -
Připravenost dítěte k zahájení povinné školní docházky
Karolína SUROVCOVÁ -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Vliv jógových, dechových a relaxačních technik na rozvoj komunikační schopnosti předškolních dětí
Petra Číhalová -
Specifika komunikační schopnosti žáků s mozkovou obrnou
Veronika Klvačová -
Materiály k diagnostice narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku
Kateřina Křižanová -
Komunikační schopnosti dětí předškolního věku
Gabriela Martincová -
Rozvoj komunikační schopnosti u dítěte se sluchovým postižením
Lenka Sasínová