Marketingový mix DMP, s. r. o. pro produkt nadstaveb pro nákladní automobily – Patrícia DOMBAIOVÁ
Patrícia DOMBAIOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix DMP, s. r. o. pro produkt nadstaveb pro nákladní automobily
Marketing mix of DMP, s. r. o. for the product of extensions for the trucks
Anotace:
Moja bakalárska práca sa zaoberá problematikou marketingového mixu firmy DMP, s. r. o.. V teoretickej časti práce sú predstavené jednotlivé zložky marketingového mixu. V praktickej časti práce som aplikovala teoretické východiská na konkrétnej firme. Táto časť zahrňuje charakteristiku firmy, analýzu odvetvia podniku, SWOT analýzu a analýzu marketingového mixu. Praktická časť tiež obsahuje navrhované …víceAbstract:
My bachelor thesis is dealing with the issue of marketing mix in the company DMP, s. r. o.. There is a theoretical part which introduces individual factors of marketing mix of the company. I have applied theoretical resources in the particular company in the practical part of my thesis. This part includes a description of the company, an industry analysis, SWOT analysis and an analysis of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Zveřejnit od: 7. 12. 2007
Identifikátor:
7376
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOMBAIOVÁ, Patrícia. \textit{Marketingový mix DMP, s. r. o. pro produkt nadstaveb pro nákladní automobily}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/d07j2f/.
Jak správně citovat práci
DOMBAIOVÁ, Patrícia. Marketingový mix DMP, s. r. o. pro produkt nadstaveb pro nákladní automobily. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 12. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 12. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu vo firme Iberofon CZ, a. s.
Igor BABOĽ -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, uvedení případové studie firmy Biotherapy, s.r.o.
Štěpánka Adamcová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý