Bc. Peter Hrnčiar

Diplomová práce

Native advertising – keď sa reklama začne skrývať

Native advertising - when the advertising starts to hide
Abstract:
Our thesis is dealing with newly emerging phenomenon – native advertising. This term was given to ads that mimic visual and textual properties of regular articles. This format is moving in the gray area and blurring the lines between content and advertisements that support it. Studying of this phenomena includes different fields, but we especially concentrate on new media, where the native advertising …více
Abstract:
Témou našej práce je novo sa objavujúci fenomén, ktorým je native advertising. Tento pojem bol vytvorený pre taký druh reklamy, ktorý napodobňuje vizuálne, ako aj textuálne vlastnosti média, v ktorom sa vyskytuje (menovite tlač). Tento formát sa pohybuje v šedej zóne a znejasňuje hranice medzi obsahom a reklamou, ktorá tento obsah spolufinancuje. Štúdium tohto fenoménu zasahuje do viacerých polí, ale …více
 

Klíčová slova

native advertising natívna reklama
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Zuzana Jayasundera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta