Metodika výuky čtení ve třídě pro žáky s poruchami autistického spektra – Mgr. Johana Schovánková
Mgr. Johana Schovánková
Master's thesis
Metodika výuky čtení ve třídě pro žáky s poruchami autistického spektra
The methods to teach reading in the classroom for students with autism spectrum disorders
Abstract:
Diplomová práce se zabývá výukou čtení ve třídě pro žáky s poruchami autistického spektra. Věnuje pozornost dílčím schopnostem potřebným pro úspěšný nácvik čtení. Dále práce zjišťuje, jaké metody výuky čtení jsou v současných třídách pro žáky s PAS využívány a navrhuje metodiku vhodnou pro výuku čtení v těchto třídách. Příloha pak obsahuje konkrétní materiál k výuce.Abstract:
This thesis deals with the teaching of reading skills in the classroom for pupils with autism spectrum disorders. It focuses on partial skills needed for successful reading training. Further is the work figuring out which reading skills methods are used in current classes for the pupils with ASD and proposing a methods suitable for teaching reading skills at these classes. The annex contains specific …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/venkg/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 5. 2015
- Supervisor: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Porovnání přístupů logopedické intervence v ZŠ pro žáky s vadami řeči a ve třídách zřízených pro tyto žáky při běžných ZŠ
Karina DRÁBOVÁ -
„Děláme to pro sebe“ Kurz osobnostní a sociální výchovy pro žáky šestých tříd
Lucie Horáková -
Využití canisterapie ve speciální třídě pro žáky s poruchami autistického spektra z pohledu rodičů
Lubor Blahůšek -
Inovace vybraných učebních materiálů z chemie pro žáky 9. ročníku ZŠ
Barbora Maňáková -
Návrh edukačního programu pro pavilon Anthropos : pro žáky 4. a 5. tříd základní školy
Lucie Fišerová -
Můj svět Pokémonů : Umělecko-pedagogický projekt autorské knihy s tvůrcem s poruchami autistického spektra
Kamila Hrbková -
Analýza motivace osobních asistentů pro práci s jedinci s poruchami autistického spektra
Terezie Kvasničková -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová