Bc. Romana VESELÁ

Diplomová práce

Učební strategie u žáků s SPU se zaměřením na výuku čtení a psaní.

Learning strategie for students with specific disabilities of learning specialy intent on reading and writing.
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje 3 kapitoly, ve kterých jsou popsány základní pojmy specifických poruch učení, historie, současnost, příčiny a projevy těchto poruch, dále diagnostika, reedukace a kompenzace specifických poruch učení. Praktická část obsahuje 4 kapitoly, které se zabývají cílem a úkoly, metodologií, charakteristikou zkoumaného vzorku …více
Abstract:
The thesis is divided into theoretical and practical. The theoretical part contains three chapters describe the basic concepts of specific learning disabilities, history, present, causes and manifestations of these disorders, as well as diagnostics, compensation and reeducation spacific learning disabilities. The practical part contains four chapters that deal with goals and objectives, methodology …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Identifikátor: 14008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
  • Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VESELÁ, Romana. Učební strategie u žáků s SPU se zaměřením na výuku čtení a psaní.. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta