Netradiční výtvarné techniky u dětí předškolního věku – Lenka ŠIMKOVÁ
Lenka ŠIMKOVÁ
Bakalářská práce
Netradiční výtvarné techniky u dětí předškolního věku
Non-traditional art techniques in preschool children
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na netradiční výtvarné techniky realizovatelné v mateřské škole. Cílem práce je zmapovat, jaké netradiční výtvarné techniky jsou učiteli v mateřské škole realizovány nejčastěji. Na základě výsledků ankety jsou vybrané činnosti popsány a ověřeny v praxi. Teoretická část vymezuje charakteristiku předškolního dítěte a jeho možnosti a limity pro realizaci netradičních výtvarných …víceAbstract:
Thisbachelor thesis focuses on non-traditional art techniques, thatcouldbeperformed in the kindergartens. The goal of the thesis is to map whatkinds of non-traditional art techniques are used the most by kindergartenteachers. According to the collected data (questionnaire, survey), selectedtechniqueswillbedescribed and evaluated in practice. The theoretical part defines the specifics of the kindregartenchildren …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martina Lietavcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMKOVÁ, Lenka. Netradiční výtvarné techniky u dětí předškolního věku. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Charakteristika úrovně jazykových schopností dětí s vývojovou dysfázií
Nikola Havlová -
Charakteristika komunikace dítěte v předškolním věku
Anna Bubláková -
Charakteristika instrumentálních aktivit dětí předškolního věku
Markéta Stolzová -
Srovnání hry dítěte předškolního věku s poruchou autistického spektra a dítěte intaktního
Michaela NEVAŘILOVÁ -
Výtvarné pojetí cesty kolem světa u dětí předškolního věku
Romana JANOUŠKOVÁ -
Výtvarné hrátky dětí předškolního věku
Markéta PECHOVÁ -
Výtvarné zpracování pohádky Perníková chaloupka u dětí v předškolním věku
Ivana BLAŠKOVÁ -
Poznání se rodí z barevného dialogu - Artefiletické pojetí výtvarné výchovy v předškolním vzdělávání
Zuzana VOJÍŘOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
28. 6. 2022