Jiří Komenda

Bachelor's thesis

Klamavá a nevyžádaná reklama v médiích

Misleading and unsolicited media advertising
Anotácia:
KOMENDA, Jiří. Klamavá a nevyžádaná reklama v médiích. Bakalářská práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2021. Bakalářská práce se zabývá problematikou klamavé a nevyžádané reklamy v médiích. V literární rešerši jsou definovány základní pojmy, jako je historie a definice reklamy. Dále jsou popsána masová média, jejich výhody a právní úpravy klamavé reklamy. V analytické části jsou důkladně rozebrány …viac
Abstract:
KOMENDA, Jiří. Misleading and unsolicited media advertising. Bachelor thesis. Br-no: Mendel University in Brno, 2021. The bachelor thesis deals with the issue of misleading and unsolicited advertising in the media. Basic terms such as history and definition of advertising are defined. The mass media and their advantages and legal regulations of misleading adver-tising are also described. The analytical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: JUDr. Hana Kelblová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Manažerské techniky