Spotřebitelské chování při výběru syntetické versus přírodní kosmetiky – Bc. Tereza Kožená
Bc. Tereza Kožená
Master's thesis
Spotřebitelské chování při výběru syntetické versus přírodní kosmetiky
Consumer behavior when choosing synthetic versus natural cosmetics
Abstract:
Diplomová práce se zabývá identifikací spotřebitelského chování při výběru přírodní versus syntetické kosmetiky a navržením nástrojů k edukaci spotřebitelů v oblasti přírodní kosmetiky a ekologie pro firmu, se kterou je v práci spolupracováno. Požadavky na výzkum z pohledu dané společnosti jsou specifikovány prostřednictvím rozhovoru se spolumajitelem společnosti. Ke sběru dat je využito kvantitativního …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the identification of consumer behaviour in the selection of natural versus synthetic cosmetics and with the suggestion of tools to educate consumers in the field of natural cosmetics and ecology for a company with which this thesis is cooperated. Research requirements from the company's point of view are specified through an interview with the company's co-owner. For …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŽENÁ, Tereza. \textit{Spotřebitelské chování při výběru syntetické versus přírodní kosmetiky}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/d0jgk0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Přírodní kosmetika
Robina Tomčalová -
Přírodní kosmetika - fakta a mýty
Ievgeniia Poliakh -
Čisticí prostředky a kosmetika vyrobená z přírodních zdrojů
Hana TKAČÍKOVÁ -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Communication strategies in blogs focusing on natural cosmetics products
Jana KLÍMOVÁ -
Složení kosmetických přípravků a výzkum zaměřený na používání přírodní kosmetiky
Lenka Kreslíková -
Názvy produktů české přírodní kosmetiky
Eliška Pešková -
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights