Tomáš ČÍŽEK

Bachelor's thesis

Web PČR jako nástroj marketingu

PCR WEB AS A MARKETING TOOL
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o webu Policie České republiky jako nástroji marketingové komunikace. Její teoretická část je koncipována tak, aby nová elektronická média byla začleněna do klasické definice marketingu a jeho základních nástrojů. Zároveň upozorňuje na významnou úlohu marketingu u moderního bezpečnostního sboru, do kterého se Policie ČR transformuje. K seznámení s průběhem přeměny jsem použil …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the Czech Republic Police website as a tool of marketing communication. The theoretical part is designed so that the new electronic media has been incorporated into the classical definition of marketing and its basic tools. At the same time highlights the important role of marketing in modern security corps, to which the Police CR transformed. To become familiar with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2010
  • Supervisor: Ing. Jakub Otáhal

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČÍŽEK, Tomáš. Web PČR jako nástroj marketingu. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management

Theses on a related topic