Klíčové metriky výkonnosti pro internetové obchody – Bc. Tereza Zemanová Vláhová
Bc. Tereza Zemanová Vláhová
Master's thesis
Klíčové metriky výkonnosti pro internetové obchody
Key performance metrics for online stores
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou výkonnostních metrik na internetu pro internetové obchody. Stěžejním bodem je rozpoznání a komparace měřítek vybraného podniku a jeho další aplikace na rámec STDC, který se prolíná celou prací a dává jí strukturu, o kterou se téma opírá. STDC je teorie, která rozlišuje zákazníky na základě jejich momentálního záměru ke koupi zboží, nikoli na základě sociodemografických …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of performance metrics on the Internet for online stores. The key point is the recognition and comparison of the scales of the selected company and its further application to the STDC framework, which permeates the entire work and gives it the structure on which the topic is based. STDC is a theory that distinguishes customers on the basis of their current intention …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEMANOVÁ VLÁHOVÁ, Tereza. \textit{Klíčové metriky výkonnosti pro internetové obchody}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2021. Available from: https://theses.cz/id/d0nlx6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zemanová Vláhová, Tereza. Klíčové metriky výkonnosti pro internetové obchody. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Vhodné marketingové nástroje na sociálních sítích pro propagaci kulturních akcí v Brně
Radek Lunda -
Online marketingové nástroje a jejich efektivita
Tomáš Lesný -
Webová analytika v malých a středních firmách
Pavel Jašek -
Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu
Matouš Bahník -
Web Analytics pro zlepšení výkonnosti organizací
Zdeněk Odehnal -
Web analytics manažerského informačního portalu pro zlepšení výkonnosti organizací
Anastasiia Spirina -
Měření velikosti objektu při RTG vyšetření v různé vzdálenosti objektu od detektoru a srovnání relevance měření u dvou různých prohlížečů RTG dokumentace.
Michaela Varmužová -
Měření krevního tlaku a pulzu - rozdíly v digitálním a manuálním měření
Lucie Novotná