Klíčové metriky výkonnosti pro internetové obchody – Bc. Tereza Zemanová Vláhová
Bc. Tereza Zemanová Vláhová
Diplomová práce
Klíčové metriky výkonnosti pro internetové obchody
Key performance metrics for online stores
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou výkonnostních metrik na internetu pro internetové obchody. Stěžejním bodem je rozpoznání a komparace měřítek vybraného podniku a jeho další aplikace na rámec STDC, který se prolíná celou prací a dává jí strukturu, o kterou se téma opírá. STDC je teorie, která rozlišuje zákazníky na základě jejich momentálního záměru ke koupi zboží, nikoli na základě sociodemografických …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of performance metrics on the Internet for online stores. The key point is the recognition and comparison of the scales of the selected company and its further application to the STDC framework, which permeates the entire work and gives it the structure on which the topic is based. STDC is a theory that distinguishes customers on the basis of their current intention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zemanová Vláhová, Tereza. Klíčové metriky výkonnosti pro internetové obchody. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vhodné marketingové nástroje na sociálních sítích pro propagaci kulturních akcí v Brně
Radek Lunda -
Online marketingové nástroje a jejich efektivita
Tomáš Lesný -
Webová analytika v malých a středních firmách
Pavel Jašek -
Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu
Matouš Bahník -
Web Analytics pro zlepšení výkonnosti organizací
Zdeněk Odehnal -
Web analytics manažerského informačního portalu pro zlepšení výkonnosti organizací
Anastasiia Spirina -
Měření velikosti objektu při RTG vyšetření v různé vzdálenosti objektu od detektoru a srovnání relevance měření u dvou různých prohlížečů RTG dokumentace.
Michaela Varmužová -
Měření krevního tlaku a pulzu - rozdíly v digitálním a manuálním měření
Lucie Novotná