Potřeby zákazníků. Marketingový průzkum pro danou organizaci. – Zbyněk Škrampal, DiS.
Zbyněk Škrampal, DiS.
Bakalářská práce
Potřeby zákazníků. Marketingový průzkum pro danou organizaci.
The customer needs. The marketing research for a defined organization.
Anotace:
To work out the marketing research with the respect of sales increase.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.