Uvedení nového léčivého přípravku na trh – Jan Frantl
Jan Frantl
Bakalářská práce
Uvedení nového léčivého přípravku na trh
Start a new medicinal product on the market
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je souhrn potřebných procesů pro zavedení nového léčivého přípravku na farmaceutický trh jednak z pohledu teoretického a následně pak v prostředí konkrétního podniku. Teoretická část práce se soustředí na vysvětlení potřebných pojmů a to především na jednotlivé aspekty marketingu ve farmacii. Získané teoretické poznatky jsou využity v navazující analytické části. V analytické …víceAbstract:
The topic of this thesis is a summary of processes needed for the implementation of a new medicinal product to the pharmaceutical market from the theoretical point of view and also from the point of view of a specific company. The theoretical part focuses on the explanation of the necessary terms and especially on the aspects of marketing in pharmacy. The knowledge gained in the theoretical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva