Jsou 4% menšině věnovány alespoň 4 % mediálního obsahu? – Magdaléna MOHELOVÁ
Magdaléna MOHELOVÁ
Bakalářská práce
Jsou 4% menšině věnovány alespoň 4 % mediálního obsahu?
Are at least 4 % of the media content dedicated to the 4% minority?
Anotace:
Bakalářská diplomová práce "Jsou 4% menšině věnovány alespoň 4 % mediálního obsahu?" se skládá ze dvou částí. První část je teoretická, druhá část je praktická. V teoretické části se zabývám homosexualitou a veřejnoprávní televizí. Tato část se soustředí na vhodné vysvětlení problematiky homosexuality, tzv. 4% sexuální menšiny a veřejnoprávního vysílání v České republice ve vztahu k homosexualitě. …víceAbstract:
The bachelor diploma thesis "Are at least 4 % of the media content dedicated to the 4% minority?" consists of two parts. The first part is theoretical and the second part is practical. The theoretical part concerns in homosexuality and public television. The object of this part is to adequately explain homosexuality, the 4% sexual minority and public broadcasting in the Czech Republic. The practical …víceKlíčová slova
Homosexualita 4% menšina gay lesba veřejnoprávní televize zpravodajství Česká televize
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014
Zveřejnit od: 1. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOHELOVÁ, Magdaléna. Jsou 4% menšině věnovány alespoň 4 % mediálního obsahu?. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 12. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemie Covid-19 na sledovanost České televize v roce 2020
Lucie Filipová -
Bedna nás baví: analýza komiky skrze žánry reality a talk show veřejnoprávní a soukromé televize
Monika Ostrovská -
Zábavná tvorba v českých televizích, s důrazem na zábavnou tvorbu veřejnoprávní televize
Cyril Hirsch -
Reklama jako zdroj příjmů veřejnoprávní televize na příkladu České televize
Silvie Čiháková -
Funkce nových médií v prostředí České televize
Aleš Winkler -
Komparativní studie etiky veřejnoprávní a soukromé internetové televize
Karolína Stránská -
Analýza vyváženosti, nestrannosti a objektivity vybraných zpravodajských pořadů veřejnoprávní České televize
Pavel FLAJŠMAN -
Dva otcové s dítětem: Ženský vzor při výchově v gay rodině
Robin Blažek
Název
Vložil
Vloženo
Práva