Tommy Swami

Diplomová práce

Online marketingová komunikace vybrané firmy na trhu jezdeckých potřeb pro koně

Online marketing comunication of a selected company in the equestrian market
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit aktuální online marketingovou komunikaci vybrané firmy, její význam a využití na trhu jezdeckých potřeb. V teoretické části jsou nastíněny všechny klíčové pojmy a využité marketingové kanály ve vztahu k analyzované firmě. Praktická část se věnuje analýze trhu, konkurence a témat prostřednictvím analytické platformy WebMedea, která na základě dat ukazuje pohled na tento …více
Abstract:
The aim of this work is to evaluate the current online marketing communication of a selected company, its importance, and its use in the equestrian market. The theoretical part outlines all key concepts and marketing channels used in relation to the analyzed company. The practical part is devoted to the analysis of the market, competition, and topics through the analytical platform WebMedea, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Milan Navrátil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81601