Online marketingová komunikace vybrané firmy na trhu jezdeckých potřeb pro koně – Tommy Swami
Tommy Swami
Diplomová práce
Online marketingová komunikace vybrané firmy na trhu jezdeckých potřeb pro koně
Online marketing comunication of a selected company in the equestrian market
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit aktuální online marketingovou komunikaci vybrané firmy, její význam a využití na trhu jezdeckých potřeb. V teoretické části jsou nastíněny všechny klíčové pojmy a využité marketingové kanály ve vztahu k analyzované firmě. Praktická část se věnuje analýze trhu, konkurence a témat prostřednictvím analytické platformy WebMedea, která na základě dat ukazuje pohled na tento …víceAbstract:
The aim of this work is to evaluate the current online marketing communication of a selected company, its importance, and its use in the equestrian market. The theoretical part outlines all key concepts and marketing channels used in relation to the analyzed company. The practical part is devoted to the analysis of the market, competition, and topics through the analytical platform WebMedea, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81601
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Milan Navrátil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81601
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Automation in Search Engine Advertising
Tomáš Komárek -
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
Tomáš Roudnický -
PPC reklama ve vyhledávačích a její využití v konkrétní firmě
Sabina Karásková -
Placená reklama ve vyhledávání v e-commerce
Barbora Hanzalová -
Využití reklamy ve vyhledávačích při uvádění nového produktu na trh
Sylvie Jedličková -
Optimalizace reklamy internetového obchodu ve vyhledávačích
Vladimír Zalabák -
Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik
Lukáš Tisoň -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica