Kresba ako prostriedok pre rozvoj komunikačných schopností u detí s Downovým syndrómom – Bc. Gabriela Králiková
Bc. Gabriela Králiková
Bakalářská práce
Kresba ako prostriedok pre rozvoj komunikačných schopností u detí s Downovým syndrómom
Drawing as a means for developing communication skills in children with Down syndrome
Abstract:
The bachelor thesis investigates the influence on development of communicative competences of children with Down syndrome. The thesis is divided into three chapters. The first chapter is theoretical and deals with Down syndrome, its causes, particular forms and characteristic features common for all the people with Down syndrome. The second chapter is also theoretical and describes communication, development …víceAbstract:
Bakalárska práca zisťuje vplyv kresby na rozvoj komunikačných schopností u detí s Downovým syndrómom. Práca je rozdelená do troch kapitol. Prvá kapitola je teoretická a zaoberá sa Downovým syndrómom, príčinou vzniku tohto ochorenia, jednotlivými formami a spoločnými charakteristickými znakmi vyskytujúcimi sa u osôb s Downovým syndrómom. Druhá taktiež teoretická kapitola opisuje komunikáciu, vývoj reči …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qaj5r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Psychosociálne potreby zdravých súrodencov detí so závažným onemocnením alebo postihnutím – Downov syndróm
Barbora Hycláková -
Grafomotorika a kresba dětí předškolního věku se specificky narušeným vývojem řeči
Tereza ZÁBRANSKÁ -
Kresba u dětí s vadami řeči
Nikola MALÁŠKOVÁ -
Specifický vývoj kresby u dítěte s poruchami řeči
Petra Slabá -
Kresba jako dialog: současné umění a dětská kresba
Jan KIEWEG -
Kresba hrou, aneb kresba jako prostředek významového posunu
Monika BACHOVÁ -
Ruční kresba s využitím rozšířené reality
Vendula Němcová -
Antonín Vojtek: kresba, abstrakce, krajinomalba
Julie Vojtková