Bc. Michaela Šochová

Diplomová práce

Možnosti marketingové komunikace při řešení sociální problematiky - zadlužování domácností

Possibilities of Marketing Communications in Solving Social Problems - Indebtedness of Households
Anotace:
Sociální problémy existovaly a stále existují v každé lidské společnosti. Myšlenka komunikovat je směrem k veřejnosti prostřednictvím marketingu se zrodila v minulém století. Komerční marketing je bezesporu silným nástrojem k ovlivňování veřejného mínění, tak proč jej nevyužít v podobě nekomerčního marketingu pro řešení sociálních problémů. Jedním z významných sociálních problémů soudobé společnosti …více
Abstract:
Social problems have existed and still exit in every human society. The idea of communicating the problems towards to public through marketing was born in last century. Commercial marketing is undoubtedly a powerful tool for influencing public opinion, so why not to use it as a non-commercial marketing for solving social problems. One of the major social problems of contemporary society is the issue …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní