Možnosti marketingové komunikace při řešení sociální problematiky - zadlužování domácností – Bc. Michaela Šochová
Bc. Michaela Šochová
Diplomová práce
Možnosti marketingové komunikace při řešení sociální problematiky - zadlužování domácností
Possibilities of Marketing Communications in Solving Social Problems - Indebtedness of Households
Anotace:
Sociální problémy existovaly a stále existují v každé lidské společnosti. Myšlenka komunikovat je směrem k veřejnosti prostřednictvím marketingu se zrodila v minulém století. Komerční marketing je bezesporu silným nástrojem k ovlivňování veřejného mínění, tak proč jej nevyužít v podobě nekomerčního marketingu pro řešení sociálních problémů. Jedním z významných sociálních problémů soudobé společnosti …víceAbstract:
Social problems have existed and still exit in every human society. The idea of communicating the problems towards to public through marketing was born in last century. Commercial marketing is undoubtedly a powerful tool for influencing public opinion, so why not to use it as a non-commercial marketing for solving social problems. One of the major social problems of contemporary society is the issue …víceKlíčová slova
Domácnost Finanční vzdělávání globalizace sociální marketing sociální mobilita sociální nerovnost sociální problematika společnost stratifikace úvěr zadluženost Household Financial education globalization social marketing social mobility social inequality social issues society stratification loan indebtedness
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nz4ki/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Problematika finanční stability NNO v oblasti sociálních služeb
Eva Lánská -
Finanční produkty jako téma finančního vzdělávání na SŠ
Patrik KOTALA -
Koncepce nerovnosti ve zdraví v období pozdní modernity. Jak je utvářena sociální nerovnost ve zdraví?
Denisa Katzorová -
Sociální nerovnost v pořadu Výměna manželek
Adam HRUBÝ -
Sociální zabezpečení a příjmová nerovnost
Filip Červenka -
Sociální nerovnost v pořadu Výměna manželek
Adam HRUBÝ -
Předsudky a nerovnost objevující se v knižní sérii Harry Potter od J.K.Rowlingové
Tereza Černovská -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova