Návrh projektu regionální slevové karty – Bc. Jitka Plšková
Bc. Jitka Plšková
Diplomová práce
Návrh projektu regionální slevové karty
Project Proposal Regional Discount Card
Anotace:
Diplomová práce prezentuje návrh projektu vytvoření regionální slevové karty. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřenou na vymezení základních pojmů z oblasti cestovního ruchu, destinačního managementu a zabývá se popisem jednotlivých analytických metod využitých v práci. Součástí analytické části je analýza současných slevových …víceAbstract:
This thesis presents a draft of project to create region discount card. It is separated into theoretical, analytical and project part. Theoretical part consists of literal research aimed to explanation of basic terms related to the tourism, destination management and deals with description of used analytical methods. Analytical part deals with analysis of present dis-count cards, analysis of domestic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Plšková, Jitka. Návrh projektu regionální slevové karty. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza projektu 3K karty TIC Klášterec nad Ohří
Miroslava Gulková -
Chateau Herálec a Resort sv. Kateřina – udržitelnost provozu hotelových resortů
Veronika Šnajdrová -
Projekt marketingové komunikace léčebných služeb společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na rakouském trhu
Martina Lekešová -
Projekt portfolia služeb zaměřený na tržní segment rodiny s dětmi v Lázně Luhačovice, a.s.
Darina Jelínková -
Projekt na zvýšení povědomí Lázní Luhačovice, a. s. jako místa pro pořádání firemních meetingů
Klára Urbancová -
Dopravní rizikové faktory na území města Luhačovice
Václav Zavadil -
Projekt wellness služeb zaměřený na nový hotel v Lázně Luhačovice, a. s.
Sabina Marholtová -
Komunikační strategie Penzionu Romana Luhačovice
Šárka BRÁZDILOVÁ